Zoeken
Winkelmandje
 

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Bestellen

Hoe wordt ik klant bij LeCoBa B.V.?

Online klant worden is binnenkort beschikbaar. Om nu klant te worden kunt u een bezoek brengen aan onze winkel, contact opnemen via info@lecoba.nl of door te bellen met 040-2051838.

Kan iedereen klant worden bij Lecoba B.V.?

Iedereen kan klant worden bij Lecoba B.V. We vragen u wel aan te geven of u als particulier of zakelijke klant bestelt. Dit is o.a. van belang voor het afleveren van uw pakket. Onze ervaring leert dat particuliere klanten overdag minder goed bereikbaar zijn voor de pakketdiensten.

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt momenteel telefonisch of per mail bestelling plaatsen maar online bestellen is binnenkort beschikbaar.

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

U kunt momenteel telefonisch of per mail bestellingenen plaatsen. Binnenkort kunt u ook online uw bestellingen plaatsen via onze webshop.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Lecoba B.V. vraagt geen kosten wanneer u een bestelling zelf komt ophalen. Houdt wel uw email in de gaten om te weten wanneer verwacht wordt dat uw bestelling afgehaald kan worden. Zo voorkomt u onnodig wachten en bespaart u kostbare tijd.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren kunt u contact opnemen met onze verkoop afdeling, zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

Kan ik bij een grotere afname extra korting krijgen?

Op de meeste artikelen ontvangt u automatisch een korting, u hoeft daar niet om te vragen. Bij grotere aantallen zijn wij  uiteraard bereid een offerte op maat uit te werken. Neem contact op met onze verkoop afdeling voor meer informatie. Houdt hierbij de artikelnummers bij de hand voor een snelle terugkoppeling.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij LeCoba B.V.?

Bij Lecoba B.V. U hebt 3 betaal mogelijkheden;
1- iDEAL betaling via onze website.
2- Contante betaling en Pin in ons filiaal in Wintelre.
3- Op factuur indien u een zakelijk klant bent (vraag naar de voorwaarden).

Retourneren & garantie

Hoelang heb ik de tijd om een item te retouren?

U hebt het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave te annuleren. U krijgt het volledige orderbedrag gecrediteerd m.u.v. de verzendkosten.

Hoe kan ik een artikel retouren?

Meldt u retourzending alvast bij ons aan via deze link. Print het formulier vervolgens uit en voeg dit toe bij de producten die u terugstuurt.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lecoba.nl. Wij zullen dan samen kijken naar de beste en snelste oplossing.

Kan ik mijn bestelling bij retourneren ook zelf komen afgeven?

Dit is uiteraard mogelijk. Let wel op dat voor een snelle afhandeling gebruik gemaakt dient te worden van het retourformulier. Print het formulier vervolgens uit en breng dit formulier mee tijdens uw bezoek aan de winkel.

Ik heb geen geld terug ontvangen wat moet ik nu?

Het kan voorkomen dat u onze betaling over het hoofd hebt gezien. Onze betalingen worden teruggestort in naam van Lecoba of Sisow. Wellicht dat dit u niet bekend is voorgekomen omdat je Lecoba B.V. in de omschrijving verwacht.

Bij twijfel neemt u gerust contact met ons op via facturen@lecoba.nl

Verzenden

Kan ik mijn bestelling ook zelf komen ophalen?

LeCoBa B.V. vraagt geen kosten wanneer u een bestelling zelf komt ophalen. Houdt wel uw email in de gaten om te weten wanneer verwacht wordt dat uw bestelling afgehaald kan worden. Zo voorkomt u onnodig wachten en bespaart u kostbare tijd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De meeste voorradige artikelen hebt u de volgende dag al in huis. Als een deel van de bestellingen niet direct leverbaar is, nemen wij contact met u op.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lecoba.nl. Wij zullen dan samen met u kijken naar de beste oplossing.

Overige

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan. Neem dan contact met ons op via het onderstaande nummer of vul het contactformulier in. 

Telefoon
040 - 205 18 38

Adres en winkel
Slikdijk 10
5513 NL Winterle

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 07.00 - 18.00
Zaterdag 08.00 - 12.00
Zondag Gesloten
						

Overige gegevens

Kvk 17041162
B.T.W. nr. NL817992303B01

Contactformulier